Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2009

Music Albums of 2009

Ήρθε και η στιγμή του συγκεκριμένου blog να παρουσιάσει τους 30 καλύτερους (ή καλύτερα αγαπημένους μου) δίσκους της χρονιάς. Κομμάτια που έλιωσα, καλλιτέχνες που ξαναθυμήθηκα και νέα, φρέσκα ονόματα που γνώρισα και αγάπησα. Όλα στο σημερινό post μου...
- Όλα τα comments, θετικά η αρνητικά, είναι καλοδεχούμενα,
- Την επόμενη εβδομάδα σειρά έχουνε οι ταινίες,
- Υπόσχομαι και μια ειδική εκπομπή, μέσα από το upnloud.gr, στις πρώτες μέρες του νέου έτους, αφιερωμένη στα αγαπημένα μου album της χρονιάς.
- Κάνοντας ΚΛΙΚ πάνω στον τίτλο κάθε album, μεταφέρεστε σε review που έγινε για το αντίστοιχο album από το blog μου στο πρόσφατο παρελθόν.

30. The Antlers - Hospice
29. Bat for Lashes - Two Suns 
28. Norah Jones - The Fall
27. Lolek - Alone
26. The Black Heart Procession - Six
25. Soap & Skin - Lovetune for Vacuum
24. Muse - The Resistance
23. God Help The Girl - God Help The Girl
22. Franz Ferdinand - Tonight
21. Doves - Kingdom of Rust
20. Yeah Yeah Yeahs - It's Blitz!

19. The Raveonettes - In and Out of Control

18. Morrissey - Years of Refusal

17. Girls - Album


15. Elephant Stone - The Seven Seas


13. The Horrors - Primary Colours


11. The Veils - Sun Gangs


09. Royksopp - Junior

08. Arctic Monkeys - Humbug

07. Metric - Fantasies


05. The Pains of being Pure at Heart - The Pains of being Pure at Heart

04. Wild Beasts - Two Dancers

03. Kasabian - West Ryder Pauper Lunatic Asylum


01. Florence & the Machine - Lungs

2 σχόλια:

zamuc είπε...

Δεν τα έχω ακούσει όλα (το 1 μου ξέφυγε!) πάντως το X και το Junior είναι δισκάρες. Θετική επιστροφή των Kasabian και πολύ δυνατοί οι Artict με τη διασκευή του Red Right Hand να κλέβει την παράσταση. Καλοί και οι White Lies aπό τη δεκάδα να δούμε τη συνέχεια θα έχουν

The Escapist είπε...

Ιδίως το Χ είναι όντως δισκάρα και σχεδόν πρώτο στην εκτίμησή μου..αν δεν ήτανε η Florence που μου έχει κάνει το κλικ..κυρίως η φωνάρα της αλλά και τα όμορφα τραγούδια της..να την ακούσεις

Δημοσίευση σχολίου