Κυριακή 15 Μαΐου 2011

I'm from Barcelona - Forever Today


Indie Pop, LP
Release Date: 19/04/2011, Mute Records

Μπήκε επιτέλους η άνοιξη και άρχισε δειλά δειλά να ανεβαίνει και η θερμοκρασία. Οι κατάλληλες δηλαδή συνθήκες να ακουστεί η σουηδέζικη μουσική κολεκτίβα "Ι'm from Barcelona", που αυτή την στιγμή απαριθμεί 27 μέλη! Όλοι αυτοί μαζεύτηκαν και δημιούργησαν την τρίτη τους ολοκληρωμένη δουλειά ονόματι "Forever Today". Στον ακροατή χαρίζουν ένα (χαζο)χαρούμενο, ηλιόλουστο και αισιόδοξο μουσικό μισάωρο που δεν έβλαψε ποτέ κανέναν, και μερικές φορές χρειάζεται να ακουστεί για διάφορους λόγους και ας ξεχαστεί παντελώς σε μερικούς μήνες. Τwee-pop δηλαδή με όλη την σημασία της λέξεως, έτσι για προθέρμανση...
Άκου: "Always Spring", "Get In Line", "Battleships"..

5 σχόλια:

johnny got his keyboard είπε...

Καλός δίσκος, ειδικά γι'αυτό που λες, για ένα (χαζο)χαρούμενο, ηλιόλουστο και αισιόδοξο μουσικό μισάωρο δίχως έγνοιες. Αν και νομίζω ότι ποτέ δε θα ξεπεράσουν το ντεμπούτο τους. Πάντως ο καλύτερος twee δίσκος που έχω ακούσει φέτος είναι το "Sing Along With Acid House Kings" των επίσης Σουηδών Acid House Kings.

The Escapist είπε...

Λες ε? εμένα πάλι μ άρεσε όταν τον πρωτοάκουσα αρκετά για twee φάση των Acid House Kings αλλά τον βαρέθηκα πολύ γρήγορα μετά την β'ακρόαση....δεν ξέρω, ίσως μου θυμίζουν υπερβολικά Belle&Sebastian για αυτό, αυτοί εδώ μου φάνηκαν πιο "απλοί" κ αποτελεσματικοί στον pop ήχο τους

absentminded είπε...

Χαρούμενο σκέτο!

Φοβάμαι ότι μπήκε το καλοκαίρι.

Πρέπει να μπαίνω συχνότερα εδώ.

johnny got his keyboard είπε...

Βέβαια εγώ είμαι φαν των Belle & Sebastian, οπότε υποθέτω ότι δε μπορώ να είμαι αντικειμενικός.. :P
Δυνατοί δίσκοι και οι δύο πάντως. Γενικά πολύ καλοκαίρι φέτος...

The Escapist είπε...

κ εγώ είμαι φαν τους! αυτό είναι το πρόβλημα ;)..ακούγονται τόσο ίδιοι αλλά δεν είναι κατ'εμέ...
Αbsentminded ναι επιτέλους άρχισε να μπαινει δειλά δειλά οπότε θα ακούγονται περισσότερο τέτοιοι δίσκοι!

Δημοσίευση σχολίου