Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

Ο καλοκαιρινός μου επίλογος


Τελειώνει και αυτό το καλοκαίρι σιγά σιγά..εφόσον επιτέλους ήρθα (για να μείνω) Θεσσαλονική με εξαίρεση ένα πενταήμερο trip στο Μιλάνο για τους Oasis, τους Kasabian και τα ψώνια. Όλα αυτά για να κλείσει όμορφα ένα σχετικά αδιάφορο καλοκαίρι που χαρακτηρίζονταν από δουλειά και τις εξορμήσεις μου τα Σαββατοκύριακα σε διάφορα camping της Χαλκιδικής. Εμπειρία πρωτόγνωρη για μένα που μου άρεσε (με εξαίρεση την τραγική σκηνή που αγόρασα).

Όσον αφορά τώρα την μουσική, το προσωπικό μου soundtrack του καλοκαιριού αποτελούνταν από δύο εξαιρετικούς, αλλά και τόσο διαφορετικούς δίσκους. Το μαγευτικό ''Lungs'' των Florence+the Machine και το δυνατό ''West Ryder Pauper Lunatic Asylum'' των Kasabian. Δύο άλμπουμ που άκουγα σε τακτική βάση, ανάλογα την ώρα και την διάθεση. Την έκπληξη για μένα προκάλεσε το περσινό άλμπουμ της Amy MacDonald ''This is the life'', που φέτος του έδωσα την αρμόζουσα προσοχή και τελικά το λάτρεψα.
Και τέλος, το σημαντικό για μένα κινηματογραφικό κομμάτι της ψυχαγωγίας καλύφθηκε (λόγω καλοκαιριού) κυρίως από τηλεοπτικές αμερικάνικες σειρές. Δύο-τρεις όμως ταινίες, από τις λίγες που είδα, πραγματικά μου άρεσαν. Από τη μια το ''Five Minutes of Heaven'' που με συγκίνησε ιδιαίτερα, και από την άλλη το διασκεδαστικό ''Hangover''. Να μην ξεχάσω να αναφέρω το σοκαριστικό ''Martyrs'' που με ταρακούνησε για τα καλά και το απίστευτα βαρετό ''Watchmen''.
Tα λέμε τώρα ξανά από Σεπτέμβρη...

1 σχόλια:

La Dona Catalana είπε...

:) schoen!

des kai autous. νορβηγοί σε ηλεκτρόνικα.

http://www.youtube.com/watch?v=nM_txL43iFM

Δημοσίευση σχολίου